sobota, 27 lipca 2013

Kokosowa kawa mrożona


Bardzo orzeźwiająca kawa, w sam raz na dzisiejszy 30-stopniowy upał. 

Składniki na 1 dużą kawę:

  • 1/2 szklanki mocnej kawy rozpuszczalnej lub z ekspresu, schłodzonej
  • 1/2 szklanki wody kokosowej (z puszki)
  • ok. 100 ml mleka kokosowego
  • kostki lodu
  • cukier lub słodzik do smaku

Kawę, wodę kokosową, połowę mleka kokosowego, cukier oraz kostki lodu zmiksować. Na dno szklanki wrzucić 3-4 kostki lodu, napełnić kawą, na wierzchu polać piankę, która powstanie podczas miksowania wszystkich składników. Uzupełnić resztą mleka kokosowego.

     Na zdrowie!







Udział w akcjach kulinarnych:

Kawa...i co dalej?   Dla ochłody   

6 komentarzy:

  1. świetnie wygląda:) chętnie bym taką wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu a gdzie taką wodę kokosową można kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w sieci sklepów Gama :) ale może i w Tesco jest. Trzeba popatrzeć po półkach sklepowych.

      Usuń
  3. kokosowo, że hej! a taka woda kokosowa, to skąd?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam ją! Wodę miałam własnoręcznie wytrzepaną z kokosa i podejrzewam, że właśnie dlatego nie zrobiła mi się taka wysoka pianka. Ale zrobiłam i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń